• Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort
  • Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort
  • Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort
  • Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort
  • Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort
  • Sfeerbeeld Restaurant Tabl'O Nieuwpoort

 

Met toch wel enige trots ontvingen we onlangs de award van het meest klantvriendelijke restaurant, de hospitality award.
Dat een restaurant klantvriendelijk hoort te zijn is uiteraard een evidentie.
Aan de hand van mystery calls, mystery visits, analyse website, analyse social media, etc kregen we bericht genomineerd te zijn.
Dat we dan ook nog mochten winnen was voor ons team de spreekwoordelijke kers op de taart.
Ook restaurant Barbouni kreeg een meer dan verdienstelijke derde plaats in een andere categorie all-round restaurants, en B&B Sans Soucis won de eerste prijs in de categorie B&B. Nieuwpoort was dus goed vertegenwoordigt op de uitreiking in San Marco Village in Schelle.
Zo’n prijs win je niet als individu , maar als team. Dat wij een fijn team zijn weten wij achter de schermen al lang 😉
We houden dus onze Tabl’O style aan, met eens een goeie en slechte dag.
Wat dat moeten mensen ook beseffen, dat we ook es humeurig kunnen zijn, of extra vrolijk.
Robotten zijn we niet, maar mensen die houden van mensen, en hun dat ook willen laten voelen als ze bij ons zijn.
Een restaurant is tenslotte dè plaats waar dingen worden gevierd, maar waar ook mensen samenkomen om bvb een ruzie bij te leggen.
Dat horeca een sociale rol vervult hebben we tijdens het corona-tijdperk genoeg mogen aanvoelen.
We liepen vaak doelloos te wandelen, zoveel fijner was het om een wandeling te kunnen combineren met een koffietje of een lunch/diner.
Wij hopen u dan ook snel nog es in Tabl’O te mogen begroeten.
Met de glimlach uiteraard, want is Tabl’O niet ook een stukje thuis ?